Пт. Фев 23rd, 2024

Өз брендін қалыптастыруды шешкен еліміздегі кәсіпкерлер нені білуі керек

Қазақстанда өз брендін жасауға бола ма және бұл ретте әлемдік брендтермен табысты бәсекеге алады ма? Qazaq Oil компаниясы бұл мүмкін екенін көрсетеді.

Qazaq Oil мысалы тауарды немесе қызметті сату ғана емес, сервистік Бизнестің тұтас экожүйесін құру қажет деген мағынада өте айқын. Компания аз уақыт ішінде ЖМҚС-тың қарапайым және табысы аз желісін бүкіл Қазақстан бойынша жүргізушілер мен саяхатшыларға қажетті тауарлар мен қызметтердің орасан зор кешеніне айналдырды. Бүгінгі таңда бұл брендте өнімдердің кең ассортименті бар: мотор, трансмиссия майлары, шыны жуғыш сұйықтық, антифриздер және әртүрлі автомобиль өнімдері.

Q-cafe — компанияның тұжырымдамалық брендтерінің бірі, ол жанармай құю станцияларын тұтынушылардың қалауы бойынша бірден шығарылды. Онда клиенттерге барлық қоғамдық тамақтандыру өнімдері, ыстық сусындар сатылады.

250-ге жуық станция ең заманауи жабдықтармен жабдықталған: пештер, гриль станциялары және кофе машиналары — барлығы еуропалық сапада. Әрбір ас үй Қазақстан Республикасының барлық санитарлық нормалары мен ережелеріне сәйкес жұмыс істейді. Бұл азық-түлік сатуды ұйымдастырудағы ең маңызды нәрсе. Q-кафедегі Ассортимент классикалық, стандарттары мінсіз. Қазақстанның кез келген жерінде Q-cafe бренді саяхатшыларға ұсынылатын тағамдар мен сусындардың жоғары сапасын білдіреді. Q-cafe пайда болғанға дейін жолаушыларға жақсы тағам лотереяның бір түрі болды. Бірақ қазір сіз денсаулыққа зиян келтірмей және сапасыз тағамдардан тамақтан улану қаупінсіз жеуге болатын тамақтану орындарын іздеумен алаңдамайсыз.
Тағы бір бренд — Tulpar, ол өзінің энергетикалық сусыны мен бөтелкедегі ауыз суын шығаруды қамтиды. Өндіріс үшін Алматы облысының тау бөктеріндегі бұлақ көзі пайдаланылады-адамдардың денсаулығы үшін қажетті микроэлементтермен қаныққан ең таза сүзілмеген тау суы.

Логистика және өнімді жеткізу нақты ойластырылған және ұйымдастырылған. Әрине, бір қаланың ішіндегі шағын желі, онда нысандар саны 10-нан аспайтын болса, тікелей жеткізу келісімшарттарын жасай алады. Бірақ егер бұл 100 – ден астам сауда нүктелерінен тұратын желі болса, егер мұның бәрі бір-бірінен үлкен көлемде болса, онда бір шешім бар-кәсіпқойларды тарту. Ірі логистикалық компаниялармен ынтымақтастықтың арқасында Qazaq Oil барлық нысандарда бірдей ассортиментке ие (және олар300-ден астам). Бұдан басқа, бұл бірдей баға белгілеу: яғни Алматыда да, Атырауда да сатып алушы бірдей бағамен бірдей нәрсені табады. Айтпақшы, тұрақты адал клиенттердің үлкен пулының болуы Qazaq Oil үшін өз брендтерінің сәтті басталуының факторларының бірі болды.

Әрине, жанармай құю станциясындағы ең бастысы — сапалы отын. Компания жанармай құю станцияларында кенеттен жанармай іріктеуін жүргізеді және оларды мамандандырылған мекемелерде тексереді. Кездейсоқ таңдалған жанармай құю станциясында жақында жүргізілген қоғамдық сынамалар көрсеткендей, Qazaq Oil компаниясының ЖЖМ сапасы бойынша заңнамалық белгіленген нормативтерден асып түседі. Компанияның арқасында Қазақстан нарығында Tulpar-95 жеке сауда маркасының жаңа отыны пайда болды. Жоба мұнай компаниялары арасында көшбасшы – француздық Total Energies компаниясымен жүзеге асырылды. Қозғалтқыштың жұмысына кепілдік беретін арнайы қоспа жасалды.
Әрине, бренд туралы көп нәрсе айтуға болады, оны жылжытуға көп ақша жұмсауға болады, бірақ ең маңызды көрсеткіш-бұл нарықтың сенімін білдіретін Франчайзингті сату. Қазақстанның бірқатар өңірлерінде кәсіпкерлер жаңа брендті пайдалану құқығына ие бола бастады, өйткені бұл ЖМҚС-тың жалпы қатарынан бөліп алу тиімді болды. Нарықта көпжылдық беделге ие қатысушылардың болуына қарамастан, бизнес Qazaq Oil экожүйесіне ене бастады, өйткені бұл өз стандарттарын әзірлеуге және өз бизнес-моделін құруға қарағанда әлдеқайда арзан, оның тиімділігі франшизаны пайдаланудан айырмашылығы, кепілдендірілмеген тәжірибеде сыналуы керек.нәтиже.

Сонымен, жетстіктің құпиясы неде?

Өз бизнесін дамыта отырып, Qazaq Oil басқалардың да дамуына көмектеседі. Компания жергілікті өндірушілермен белсенді жұмыс істейді. Әр аймақта белгілі бір ингредиенттерді жеткізушілер бар: қант, су, сүт, жаңа сэндвич өндірушілер. Жергілікті кәсіпкерлер осыдан ақша табады, жұмыс орындарын қамтамасыз етеді, салық төлейді. Qazaq Oil жергілікті өндірістерді, бизнесті қолдайды, демек, жалпы Қазақстан экономикасының игілігі үшін жұмыс істеуде.

Барлық жанармай құю станцияларында қайырымдылық үшін арнайы қораптар орнатылған. Бұл көмектің әрбір теңгесі мұқтаж жандарды қолдауға жұмсалады. Мысалы, қазан айында Қарағандыда перинаталдық орталыққа арналған жабдықтарды сатып алуға 5,7 млн теңге берілді. Сонымен қатар, Qazaq Oil аз қамтылған отбасыларға және халықтың әлеуметтік осал топтары санатындағы адамдарға азық-түлік жиынтықтарын таратуды үнемі ұйымдастырады. Компания қызметкерлері қан орталығы үшін қан тапсыру және плазма бастамасын белсенді қолдайды. Qazaq Oil сонымен қатар жануарларға арналған баспаналарға қолдау көрсетеді.

Мұның бәрі бизнестің адамдардың өмірін жақсы жаққа қалай өзгерте алатынының айқын мысалы. Бұл Qazaq Oil компаниясының табысының басты құпиясы шығар.


Дереккөз: Ratel.kz